Skip to content
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות
    • תקני איכות ושאלונים
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • הדרכות לקהל הרחב
    • הדרכות פנים ארגוניות
    • הדרכות בינה מלאכותית
  • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הספר פשוט לכתוב נהלים​
  • הדרכות בינה מלאכותית
  • דברו איתנו
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות
    • תקני איכות ושאלונים
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • הדרכות לקהל הרחב
    • הדרכות פנים ארגוניות
    • הדרכות בינה מלאכותית
  • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הספר פשוט לכתוב נהלים​
  • הדרכות בינה מלאכותית
  • דברו איתנו
  • 09-7410092
₪ 0.00 0 עגלת קניות
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות
    • תקני איכות ושאלונים
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • הדרכות לקהל הרחב
    • הדרכות פנים ארגוניות
    • הדרכות בינה מלאכותית
  • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הספר פשוט לכתוב נהלים​
  • הדרכות בינה מלאכותית
  • דברו איתנו
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות
    • תקני איכות ושאלונים
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • הדרכות לקהל הרחב
    • הדרכות פנים ארגוניות
    • הדרכות בינה מלאכותית
  • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הספר פשוט לכתוב נהלים​
  • הדרכות בינה מלאכותית
  • דברו איתנו
₪ 0.00 0 עגלת קניות
  • Courses
  • Thank you page
  • אודות
  • אפקטיביות ארגונית
  • דף הבית
  • דף תודה
  • הדרכות פנים ארגוניות
  • הזדמנות לדבר איכות
  • הזמנה
  • הנחיות קורונה
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • התייעלות ארגונית
  • ייעוץ ארגוני והדרכות
  • יישום והטמעת תקנים
  • כנס איכות הניהול
  • לקוחות של מילוא
  • מילוא חוגגת 20 שנה ואתם מרוויחים!
  • מיקור חוץ באיכות
  • מרכז מידע
  • נהלים לשיפור תהליכים
  • ניהול איכות ותקינה
  • סקרים ארגוניים
  • עמוד הבית
  • עמוד נחיתה טסט
  • פשוט לכתוב נהלים
  • פתרונות וטרנדים בניהול איכות
  • פתרונות לשיפור ביצועים
  • צור קשר
  • קורסים ואירועים
  • קורסים ואירועים
  • קורסים ואירועים 2024
  • קורסים וסדנאות בתחום בינה מלאכותית (AI)
  • קורסים וסדנאות בתחום בינה מלאכותית (AI) –
  • תבניות למערכת איכות
  • תודה על התשלום
  • תוצאת שאלון תקן
  • תנאי הרשמה
  • תנאי הרשמה כנס
  • תשלום
  • איכות 4.0 בדיגיטל

    איכות 4.0 בדיגיטל

    • פוסטים
    • איכות 4.0 בדיגיטל

    האופק הטכנולוגי עשיר ומבטיח מתמיד. במובנים רבים, מחשוב ענן, Big Data, מציאות וירטואלית (VR), מציאות רבודה ,AR) Blockchain), ייצור מתווסף, בינה מלאכותית (AI), למידת מכונה (ML), פרוטוקול האינטרנט גרסה 6 (IPv6), מערכות סייבר-פיסיקליות והאינטרנט של הדברים (IoT) מייצגים כולם גבולות חדשים. מדובר בטכנולוגיות שיכולות לעזור בשיפור איכות השירות והמוצר והביצועים הארגוניים.

    נקודת מפנה דיגיטלית זו מובילה אותנו אל אוטומציה חכמה מחוברת: מכשירים חכמים המחוברים אלו לאלו ברשת רחבת היקף הפזורים בסביבות בהן בני אדם ומכונות משתפים פעולה – וממנפים נתונים – להשגת יעדים משותפים. זוהי אינה המהפכה התעשייתית הראשונה בעולם. למעשה, זוהי הרביעית – והשינויים המטלטלים שהיא מביאה מרמזים שנצטרך נקודת מבט מחודשת על איכות אליה נצטרך להסתגל.

    דגשים חשובים

    • כדי להסתגל לשינויים המטלטלים שהביאה עמה המהפכה התעשייתית הרביעית, נדרשת נקודת מבט חדשה על איכות.
    • על הארגונים השונים למנף את כלי 4.0 Quality – כגון בינה מלאכותית, בינת מכונה, כלי המחשוב והאינטרנט של הדברים – על מנת לשפר את האיכות והביצועים שלהם.
    • אנשי מקצוע בתחום האיכות מחזיקים בכישורים הנדרשים כדי לסייע לארגונים שלהם להצליח במהלך המהפכה התעשייתית הרביעית.

    Quality 4.0: מגמות חדשות

    Quality 4.0 הוא השם שניתן לשאיפה למצוינות בעידן של תפניות דיגיטליות מטלטלות. מקור השם הוא מ"תעשייה 4.0" – מונח שנטבע ביריד הנובר בשנת 2011 כדי לתאר את המהפכה התעשייתית הרביעית.

    ארגונים כבר אינם מוגדרים אך ורק על ידי העובדים והשותפים העסקיים שלהם, אלא גם על ידי הלקוחות המשתתפים – מבלי להיות מודעים לגמרי למעורבותם המהותית – בדיאלוגים מתמשכים המעצבים את התפתחות קווי המוצרים והשירותים החדשים.

    מודלים עסקיים חדשים אינך מסתמכים בהכרח על בעלות, צריכה, ייצור ריכוזי של מוצרים או מתן שירותים ריכוזי. הגישה הערכית שמה דגש על חשיבות האמון, השקיפות והביטחון. טכנולוגיות חדשות, כמו Blockchain, כפי שהוגדרו בסרגל הצדי "כלי 4.0 Quality ", יעזרו לנו ליישם ולפרוס מערכות התומכות בשינויים האלה.

    על אף שאז עדיין לא נעשה שימוש במונח "4.0 Quality", ההשלכות האיכותיות של המהפכה התעשייתית הרביעית כבר כאן, בין המגמות שמזוהות כיום:

    • מעבר הדגש במקצוע האיכות מיעילות, אפקטיביות וסיפוק ללמידה מתמשכת והסתגלות.
    • שינוי גבולות בארגונים וביניהם ובאופן בו משותף מידע בין תחומים שונים, עקב זמינות ושקיפות המידע ("נקודות חיבור ומעברים משתנים").
    • יישום כל יכולת הידע והנראות לתהליכי הייצור (היכולת לפקח ולהגיב לכל גורם שהוא בזמן אמת).
    • דגש מוגבר על חווית הלקוח, שווקים השתתפותיים (בהם הלקוחות צורכים ומייצרים אנרגיה) ופרוזומריזם (בהם הלקוחות משתתפים בעיצוב ופיתוח המוצרים שהם רוצים).

    יש להתייחס לכל אחד מהשינויים הללו ב-Quality 4.0. כתוצאה מכך, תתפתח הדרך בה אנו ניגשים להתמודד עם בעיות. לדוגמה, עלינו ללמוד כיצד לנהל נתונים לאורך כל חייהם ולא של חיי הארגון האוסף אותם. מושגנו אודות קולו של הלקוח שלנו יתרחב ואנו נמצא דרכים להאזין לקולם הדברים, בין השאר מכיוון שנצליח ללמוד על הלקוחות שלנו מהאובייקטים המחוברים סביבם.

    תרגום – Let’s Get Digital by Nicole Radziwill

    למאמרים נוספים בנושא מערכות איכות לחץ כאן

    קודםהקודםמהו MDSAP
    הבאתשכחו מבית הספרהבא
    • דף הבית
    • אודות
    • צור קשר
    • דף הבית
    • אודות
    • צור קשר
    • ספר הנהלים
    • הדרכות
    • מרכז מידע
    • ספר הנהלים
    • הדרכות
    • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
    Facebook-f Youtube Linkedin-in
    09-7410092
    צור קשר מילוא מיקסום יכולות

    מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אנחנו חוגגים 20 ואתם נהנים

    כנסו לבדוק 20 הטבות ייחודיות
    שתוכננו עבורכם ועבור הארגון שלכם.

    להטבות