Skip to content
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות
    • תקני איכות ושאלונים
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • הדרכות וקורסים
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הספר פשוט לכתוב נהלים​
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
תפריט
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות
    • תקני איכות ושאלונים
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • הדרכות וקורסים
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הספר פשוט לכתוב נהלים​
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
  • 09-7410092
₪ 0.00 0 עגלת קניות
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות
    • תקני איכות ושאלונים
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • הדרכות וקורסים
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הספר פשוט לכתוב נהלים​
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
תפריט
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות
    • תקני איכות ושאלונים
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • הדרכות וקורסים
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הספר פשוט לכתוב נהלים​
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
₪ 0.00 0 עגלת קניות
  • 09-7410092
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות
    • תקני איכות ושאלונים
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • הדרכות וקורסים
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הספר פשוט לכתוב נהלים​
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
תפריט
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות
    • תקני איכות ושאלונים
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • הדרכות וקורסים
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הספר פשוט לכתוב נהלים​
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
  • Courses
  • Thank you page
  • אודות
  • אפקטיביות ארגונית
  • דף הבית
  • דף תודה
  • הדרכות
  • הדרכות לקהל הרחב
  • הדרכות פנים ארגוניות
  • הזדמנות לדבר איכות
  • הזמנה
  • הנחיות קורונה
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • התייעלות ארגונית
  • ייעוץ ארגוני והדרכות
  • יישום והטמעת תקנים
  • כנס איכות הניהול
  • לקוחות של מילוא
  • מיקור חוץ באיכות
  • מרכז מידע
  • נהלים לשיפור תהליכים
  • ניהול איכות ותקינה
  • סדנה כתיבת נהלים
  • סקרים ארגוניים
  • עמוד הבית
  • פשוט לכתוב נהלים
  • פתרונות וטרנדים בניהול איכות
  • פתרונות לשיפור ביצועים
  • צור קשר
  • קורסים ואירועים
  • קורסים ואירועים
  • קורסים ואירועים 2023
  • קורסים והרצאות
  • תבניות למערכת איכות
  • תודה על התשלום
  • תוצאת שאלון תקן
  • תנאי הרשמה
  • תנאי הרשמה כנס
  • תשלום
  • בלוגים ופודקאסטים

    בלוגים ופודקאסטים

    • פוסטים
    • בלוגים ופודקאסטים

     

    1. QMS Awareness– הגברת המודעות למונחי עולם האיכות ומהדורת האיזו 2015
    בלוג חודשי, בו מבקרים מנהלי איכות ותעשיה מ90 ארצות, ששם לו למטרה להעלות למודעות מונחים ותפיסות הקשורות לאיכות בכלל ולתקן iso 9001:2015 בפרט.

    פוסט לדוגמא: יישום חשיבה מבוססת סיכונים – יצירת תרבות של מודעות לסיכונים.
    http://qmsawareness.blogspot.co.il/

    2. האקדמיה
    פורטל שלם של המכוון להקמת מערכות ניהול איכות שונות, לאור 50 שנות ניסיון של כותביו הרבים בתחומים השנים.
    האתר מציג בלוג ייעודי לכל תקן (למשל תקני ISO: 9001, 14001, 13485, 20000, 45001, 27001/22301, תקן AS9100). 

    פוסט לדוגמא, בבלוג של ISO9001: מהם היתרונות והמחסומים לביצוע מבדקים מרחוק?

    https://advisera.com/9001academy/blog/

    פוסט לדוגמא בבלוג של ISO22301: מה השתנה במהדורת 2019 של התקן לאבטחה וחוסן של מערכות ניהול המשכיות עסקית?

    https://advisera.com/27001academy/blog/

    פוסט לדוגמא בבלוג של ISO45001: כיצד להפוך לראש צוות עורכי מבדקי בטיחות ובריאות לעובד?
    https://advisera.com/45001academy/blog/

    3. NQA blog-
    בלוג של ארגון  NQA האמריקאי, המשלב כתבות תוכן מעמיקות במגוון נושאי איכות ביחד עם הרצאות מקוצרות עם סוקרי ומבקרי האיכות בתעשייה על כל גווניה (“60 שניות עם אב מייסד”) השוטחים את האני מאמין שלהם, טיפים, דוגמאות לסיטואציות ופתרונות ועוד.

    פוסט לדוגמא: האם אתה מתמקד בלקוח שלך, כפי שתקן ISO 9001:2015 דורש ממך?

    https://www.nqa.com/en-in/resources/blog

    4. ASQ blog-
    בלוג מקצועי ומקיף של האיגוד האמריקאי לאיכות, המשלב מאמרים מקצועיים, “שולחנות עגולים”, פוסט של אורחים החברים באיגוד ועוד בתחומים מגוון של האיכות.

    פוסט לדוגמא: מהי הדרך הטובה ביותר להבטיח כי איכות ושיתוף הלקוח יצעדו יד ביד?
    http://asq.org/blog/

    למעוניינים להרחיב את רשימת הקריאה שלהם, ולקראת העשור החדש:

    1. 15 ספרים על איכות שכדאי לכם לקרוא: https://katzr.net/2bf02d 
    2. חמשת המאמרים הטובים ביותר להתקדמות בתחום האיכות לשנת 2019 : https://katzr.net/a0cf18

    5. ProQC international blog-היכן שהאיכות חשובה

    בלוג בינלאומי, המגיע מעולם בקרת האיכות ופתרונות הנדסיים. הבלוג העוסק בתחום האיכות בזויות שונות, כולל טיפים, כתבות ספציפיות לתחומים שונים בתעשייה ואף מעלה פוסטים הומוריסטיים קצרים בנושאי איכות, ציטוטים מומלצים.

    פוסט לדוגמא: המדריך לניהול ספקים: מזיהוי הספק ועד לאיכות מקצה עד קצה…

    http://blog.proqc.com/

    6. Quality and Product Insight-הבלוג לתהליכי ומערכות איכות, ושיטות עבודה, ייצור מוצרים ותפעול….וכמה מחשבות רנדומליות..
    הבלוג הפרטי של טום גסקל, מנהל ויועץ איכות, ו”פותר בעיות” איכות בריטי, בעל 24 שנות נסיון בתעשיית הטלקום וחברות הזנק

    פוסט לדוגמא: iso 9001:2015- מה זה אומר עבורך?
    http://www.qualityandproducts.com/

    ועוד כמה מהארץ….

    7. JTS– מחשבות שנוגעות למערכות מידע וגם כאלו שלא…
    בלוג פרטי של יעקב גלזר, יועץ עצמאי למערכות מידע ושיפור תהליכים.
    הבלוג עוסק בהירהורים, מחשבות, מתודות בעיקר בנושא מערכות מידע וטיוב מידע, אך גולש לעיתים לנושאים “איכותניים” דוגמא ניהול סיכונים, בדיקות, הגורם האנושי, שיפור תהליכים ועוד.

    פוסט לדוגמא: תרבות האיכות מתחילה מלמטה.

    http://www.glezer.co.il/category/%D7%94%D7%91%D7%98%D7%97%D7%AA-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA/

    8. ILE-Israel Lean Enterprise

    בלוג המנהלים צוות ארגון ILE, המתמחה בהנחיית ניהול רזה לתהליכי שינוי ארגוני בהתאמה לתנאי סביבה עסקית. חברי הצוות, בראשותו של בועז תמיר, מציגים בבלוג פוסטים העוסקים בעיקרי השיטה בתחומים שונים של התעשיה (בניה, טכנולוגיה ומוצרים, בריאות, סטרט אפ), פיתוח אנשים ותרבות ארגונית, שיווק ופיתוח עסקי.

    פוסט לדוגמא: כיצד להקצות משאבים בצורה מיטבית? (שלמה מגדל, מאי 2016).

    http://www.leanil.com/blog

    אין לכם זמן לקרוא, אבל המון שעות ברכב? נסו להקשיב לפודקאסט…

    9. QA/RA Today: הפודקסט של מיטץ רובינס. טיפים, טריקים ואסטרטגיות להטמעת תרבות ותהליכי איכות בחברות מדעי החיים, רפואה וחברות אחרות העומדות תחת רגולציה מחמירה בארה”ב. הפודקסט פונה למנהלים, יועצים, פעילים וגורמים מגייסים בתעשיה מתוך לימוד עמיתים בתחומים שונים הקשורים להבטחת ובקרת איכות. תמצאו בפודקסט נושאים שונים העולים לדיון-
    פרק לדוגמה: האם אתה מוכן לדרישות EU MDR? (34:42 דקות).

    עוד תמצאו בפודקסט ראיונות עם מומחי תוכן בעולם האיכות או אנשי מקצוע טכניים שנחשבים “כוכב עולה” בתחום שלהם.
    פרק לדוגמה: שיחה עם אליאס קטשום, Global RA Director בחברת Genentech.

    פודקסטים מהארץ:

    10. Managers 4 Manager: פודקאסט למנהלים שרוצים ללמוד מנסיונם של מנהלים אחרים. בפרקים השונים מתארחים מנהלים המספרים על דילמות במהלך מילוי תפקידם ועל כלים שבהם השתמשו לפתור דילמות אלו.
    פרק לדוגמה: שיחה עם איילת מלמד כהן, Head of Quality בחברת סטרט-אפ, על “מהו ניהול מקצועי?” על בנית קבוצת האיכות מחדש במעבר משיטת water-fall לשיטת Agile, כניסה לתחומי איכות חדשים, ניהול בשלט-רחוק, סגנונות ניהול (42:19 דקות).

    https://podcastim.org.il/managers-4-managers/

    11. כגודל הציפיה: אתגרים בניהול תוך כדי תיאום ציפיות ככלים שיאפשרו התקדמות והצלחה. פרק לדוגמה: עובד שלא עומד בציפיות (42:17 דקות). על הכנה לפגישות 1X1, הצבת מטרות, אפקטיביות של פעולות לשיפור, מתן דוגמאות פרקטיות.

    https://podcastim.org.il/כגודל-הציפייה/

    12. ווקה שמוקה-לעשות סדר במורכבות: שיחות קצרות (10 דקות בלבד!) על המורכבות בניהול.
    פרק לדוגמה: איך זארה מבינה ווקה?. או: המודל של סטייסי – איך לדעת מה מורכב? (10 דקות)

    https://podcastim.org.il/ווקה-שמוקה-עושה-סדר-במורכבות/

    13. CRM Buzz– פודקסט בנושא שיפור איכות הנתונים בארגון, קשרי לקוחות, שימור לקוחות, טכנולוגיה ונתונים (DATA).

    פרק לדוגמה: שינוי E-רגוני, על מודלים ליצירה מאיזור הנוחות כשרוצים לארגן מחדש את הארגון…

    פרק נוסף: גבעת אסון אינה עונה – על הצפת נתונים, דמוקרטיזציה של נתונים ואסונות של נתונים

    https://crm.buzz

    קודםהקודםVOC – קולו של הלקוח
    הבאמהו GDPRהבא
    • דף הבית
    • אודות
    • צור קשר
    • דף הבית
    • אודות
    • צור קשר
    • ספר הנהלים
    • הדרכות
    • מרכז מידע
    • ספר הנהלים
    • הדרכות
    • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
    Facebook-f Youtube Linkedin-in
    09-7410092
    צור קשר מילוא מיקסום יכולות

    מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם