סקר ארגוני אפקטיבי ישקף לארגון את חווית הלקוח/עובד. מילוא מלווים ארגונים בכל שלבי המסע הזה, החל מהגדרת השאלונים, שיטת הסיקור ועד לניתוח מקצועי של הממצאים והתובנות.
מאפשרים לארגון לזהות את נקודות החוזק והתורפה בקשר עם העובדים ובין הממשקים השונים בארגון ומספקים תובנות ביחס לגורמים הקשורים למוטיבציה, לרמת התפקוד המקצועי והחברתי, לשביעות הרצון ולמחויבות של העובדים לארגון.
מאפשרים לארגון ללמוד על חווית הלקוחות מהשירות, מהמוצרים, מצוות העובדים, מהנכונות לעשות שימוש במוצרים, להמליץ, לאמץ שירותים או מוצרים חדשים ועוד.
משוב תקופתי, משוב לאחר הכשרה או הדרכה, תהליך הערכה, משוב 360 ועוד
סקר איכותני המאפשר לימוד מעמיק של הרגלים, צרכים ותפיסות של לקוחות (פנימיים או חיצוניים) לגבי התחום הנבדק. שיטה זו מושתתת על יצירת אינטראקציה בין המנחה לקבוצת המשתתפים.
אנחנו נמצאים בשטח מאז שנת 2004 (ומדובר באלפי שעות ייעוץ….), במהלך שנים אלו, לקחנו חלק פעיל בגיבוש וייעול תהליכים בתחום הפיתוח, הייצור, שרשרת האספקה, משאבי האנוש ועוד.
התוצאה: ישנם כיום למעלה מ 1000 ארגונים בישראל הנהנים מהידע, הניסיון, והמומחיות שלנו בתחומי הניהול, האיכות והפרויקטים.
אנו משתלבים בארגונים בשלבים שונים כגון: בניית תהליכי למידה, ניהול ידע, סקרי לקוחות, הטמעת דרישות איכות ורגולציה, התאמת טכנולוגיה לתהליך רלוונטי ועוד…
צוות יועצים שלנו, מביא עימו קשת רחבה של מיומנויות עסקיות, ידע ומחויבות להצלחה.
בואו להפיק את המירב מהסקר הארגוני הבא שלכם באמצעות שותפות עם חברה בעלת ניסיון רב, וכלי סיקור גוונים – טלפנים, תוכנת דיוור, ווצאפים, קבוצות עומק ועוד..
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם