Skip to content
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • קורסים והרצאות
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • ספר נהלים
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
תפריט
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • קורסים והרצאות
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • ספר נהלים
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
  • 09-7410092
₪0.00 עגלת קניות
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • קורסים והרצאות
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • ספר נהלים
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
תפריט
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • קורסים והרצאות
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • ספר נהלים
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
₪0.00 עגלת קניות
  • 09-7410092
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • קורסים והרצאות
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • ספר נהלים
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
תפריט
  • עלינו
    • קצת עלינו
    • לקוחות של מילוא
  • שירותים
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
  • קורסים והדרכות
    • קורסים והרצאות
    • הדרכות פנים ארגוניות
  • מרכז מידע
    • ספר נהלים
    • התייעלות ארגונית
    • מערכות איכות
    • מיקור חוץ באיכות
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • סקרים ארגוניים
    • פיתוח למידה והדרכה
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • דברו איתנו
  • Courses
  • Thank you page
  • אודות
  • אפקטיביות ארגונית
  • דף הבית
  • דף תודה
  • הדרכות
  • הדרכות לקהל הרחב
  • הדרכות פנים ארגוניות
  • הזדמנות לדבר איכות
  • הזמנה
  • הנחיות קורונה
  • הנחיות קורונה לארגונים
  • התייעלות ארגונית
  • ייעוץ ארגוני והדרכות
  • יישום והטמעת תקנים
  • כנס איכות הניהול
  • לקוחות של מילוא
  • מיקור חוץ באיכות
  • מרכז מידע
  • נהלים לשיפור תהליכים
  • ניהול איכות ותקינה
  • סדנה כתיבת נהלים
  • סקרים ארגוניים
  • עמוד הבית
  • פשוט לכתוב נהלים
  • פתרונות וטרנדים בניהול איכות
  • פתרונות לשיפור ביצועים
  • צור קשר
  • קורסים ואירועים
  • קורסים ואירועים
  • קורסים והרצאות
  • תודה על התשלום
  • תנאי הרשמה
  • תנאי הרשמה כנס
  • תשלום
  • ניהול איכות ותקינה

    ניהול איכות ותקינה

    מהי בעצם הטמעת האיכות? לגבות את המידע במחשב לפני שהוא קורס, לשאול את הלקוח איך הוא מרגיש (לפני שהוא עוזב) ולשמור על הידע הארגוני לפני שעובד ותיק פורש.

    ואם זה הגיוני איפה המורכבות? החיים מורכבים; אנחנו ממהרים כל הזמן ומעדיפים תוצאות מידיות,  תהליכי המנע השונים מעכבים ומיצרים לעיתים בירוקרטיה.

    איפה הצדק? הצדק נמצא בדיוק באמצע: ניתן להשיג תוצאות של איכות בדרכים יעילות, תוך התאמה לארגון ולתקופה בה אנו חיים. שילוב בין השניים ייצור הטמעה מיטבית של האיכות בארגון.

    אנו מסייעים להקים מערכות איכות בארגונים, להטמיע תקני איכות מסוגים שונים, לשדרג שיטות ניהול איכות,ובעיקר- למצוא את הדרך הנכונה להטמיע את התהליכים הללו.

    אנו מלווים ארגונים בגדלים ובשלבים שונים, אם בעבודה לצד אנשי האיכות או לעיתים באיוש תפקידי האיכות.

    בין השירותים שלנו בתחום האיכות:

    בניית אסטרטגיית איכות וגיבוש תכנית שנתית

    בניית אסטרטגית איכות שתתאים את פעולות הבקרה, המנע, הלמידה והשיפור לאסטרטגיה של הארגון, לאנשים שבו ולסביבה בה הוא פועל.

    אפיון והגדרת סטנדרטים ותהליכי עבודה בארגון

    גיבוש מפת תהליכים וממשקים המתקיימים בארגון, לרבות טפסים, טכנולוגיה תומכת ומידע מתועד ובהתאם מיפוי פערים קיימים בארגון. בתום תהליך זה, יקבל הארגון מסמך המלצות לגבי תהליכים חסרים ותהליכים מהם כדאי להיפטר.

    תחזוקה שוטפת של מערך האיכות

    ליווי קבוע וביצוע פעולות שוטפות לשימור מערכת האיכות לתחזוק התקנים הקיימים בארגון. פעולות התחזוקה כוללות: עדכון והטמעת נהלים, עריכת מבדקים פנימיים, ביצוע סקרי הנהלה תקופתיים, ביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות, ניהול מערך המדדים, ניהול אי התאמות, ביצוע הדרכות ועוד…..

    ייעוץ למנהלי איכות

    אנו מלווים מנהלי איכות בכניסה לתפקיד ובהכשרה לפעילויות ספציפיות (כגון: עריכת מבדקים), וכן מלווים מנהלים בכירים המעוניינים לבנות יחד תכניות הטמעה, לגבש תהליכים חדשים ולסער מוחות עם יועץ מנוסה

    כלים להטמעת האיכות

    לארגונים רבים ישנה תשתית טובה לניהול איכות, אולם הטמעת התהליכים בהם נדרשים העובדים לשנות הרגלים ודפוסי פעילות הופכת להיות אתגר. לאחרונה אנו מלווים פרוייקטים רבים ומגוונים דווקא בשלב זה.

    תקני ISO

    אנו מלווים ארגונים המעוניינים לקבל הסמכה לתקני ISO השונים, החל משלב הרישום במכון ההתעדה ועד קבלת ההתעדה, להלן תקנים בהם יש לנו ניסיון רב:

    ניהול איכות ( 9001 ISO * 90003 *   ISO 22301 ISO)

    אבטחת מידע (27001 ISO * 27799 ISO * 27018 ISO//  * GDPRHIPAA )

    איכות הסביבה ובטיחות (14001 ISO * 45001 ISO * 50001 ISO 9301 *  ISO)

    ציוד רפואי ותמרוקים (13485 ISO, 22716 ISO //  MDSAP * GDP)

    מזון וחקלאות (22000 ISO * '  HACCP, BRC)

    תעופה וחלל (AS9100)

    אחריות חברתית ( 10001 ISO * 8000 SA)

    מעבדות (17025 ISO,  15189 ISO)

    וכן תקנים ייעודים ורגולציות כגון: תהליך הקרדיטציה בבתי חולים ומוסדות רפואיים, מודל Automotive SPICE לתעשיית הרכב

    מבדקי מעקב שנתיים

    ביצוע מבדקים פנימיים עבור הארגון, ביצוע מבדקים למחלקות האיכות, הכנה לקראת מבדקים חיצוניים (התעדה, מעקב, מבדק לקוח וכד').

    עלויות איכות

    מודל כלכלי וחכם לעוסקים באיכות עלות, המאפשר לארגון (לאחר ניתוח העלויות) לקבל החלטה באילו תחומי איכות עליו ובהתאם יצומצמו עלויות בקרת האיכות, שלא לדבר על עלויות הכשל.

    ליווי פרס לאומי לאיכות ומצוינות

    אחד המנועים ליישום איכות כוללת, הינו ההתמודדות בתחרות "הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות ע"ש יצחק רבין". תהליך זה שונה מתהליכי הטמעת דרישות ISOלמיניהם, מאחר ושם דגש רב על בנצ'מרקטינג והצלחה כלכלית. בנוסף עצם התחרות מכניסה לארגון אנרגיות נכונות ומוטיבציה להשקיע באיכות. למילוא ניסיון בליווי ארגונים והבאתם לקו הגמר בתחרות זו. החברות המצטיינות זוכות לכבוד רב ולקבלת תעודת זכיה בכנסת, או בכנס ע"י אחד השרים, כמייצגי הממשלה.

    בקרת איכות

    בניית מערכים לבקרת איכות ותוכניות דגימה במטרה לשפר את ביצועי התהליך ולהפחית פגמים, כולל ניתוח התקלות, ניתוח נתוני איכות וביצוע פעולות מתקנות.

    סקר פערים מול דרישות

    כשהארגון עומד בפני דרישת לתקן ISO, לשדרוג לתקן, לרגולציה מסוימת, או לפני הקמת תחום בחברה – סקרי פערים הם הכלי האופטימלי והיעיל ביותר, המאפשר למנהלים לקבל במהירות תמונת אמת של המצב הקיים, למול המצב הנדרש.  אנו עורכים היכרות מעמיקה עם התהליכים ע"י ראיונות, תצפיות וקריאת חומרים ומגישים לכם מסמך פערים נוח לפעולה.

    תחקיר והפקת לקחים

    הטמעת מודל למידה מבוסס תחקיר והפקת לקחים המתאים ביותר לארגון, תוך דגש רב על אופן ביצוע תהליכים אלו, הפתיחות הנדרשת והאחריות אישית של המנהלים בתהליך.

    צוותי שיפור

    הקמה וליווי של צוותי שיפור, לימוד הצוותים כיצד עובדים עם מתודולוגיה סדורה, ובארגונים שמעוניינים ניתן גם לבנות מודל לתחרות בין הצוותים.

    ניהול והערכת ספקים

    בניית תוכנית הסמכה לספק, ושיטת הערכה שוטפת, עריכת מבדקי ספקים וקבלני משנה, פיתוח מדדי איכות לספקים ובעיקר מציאת הדרך הנכונה לניהול יחסי גומלים בין הארגון לספקיו לשם שיפור ביצועיו.

    ניתוחים סטטיסטיים

    אנחנו יודעים לתת מענה מבקרת איכות סטטיסטית (SPC)ועד לניתוחים מורכבים של נתונים, ביצועים ומדדים לשם קבלת החלטות ניהוליות.

    טיפוח אחריות לאיכות

    השאיפה והאכפתיות לאיכות המוצר או השירות צריכה לחלחל עד לאחרון העובדים. לצורך כך,חשוב לשלב בכל פעילות איכות (ממבדק ועד הטמעת נוהל חדש), גישות לניהול משאבי אנוש, אשר יגבירו את מעורבות העובדים. בין השירותים שלנו בתחום זה: הדרכת נאמני איכות, מיצוב ומיתוג אנשי איכות,  הטמעת מנגנונים המתמרצים שיפור ביצועים, הקמת צוותי שיפור, חיזוק ממשק ספק לקוח פנימי ועוד…

    • דף הבית
    • אודות
    • צור קשר
    תפריט
    • דף הבית
    • אודות
    • צור קשר
    • ספר הנהלים
    • הדרכות
    • מרכז מידע
    תפריט
    • ספר הנהלים
    • הדרכות
    • מרכז מידע
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
    תפריט
    • התייעלות ארגונית
    • ניהול איכות ותקינה
    • סקרים ארגוניים
    • נהלים לשיפור תהליכים
    • ייעוץ ארגוני והדרכות
    • מיקור חוץ באיכות
    Facebook-f Youtube Linkedin-in
    09-7410092
    עדן – שיווק בדיגיטל I בניית אתרים
    ×
    ×

    עגלת קניות