מרכז מידע
מרכז מידע
- הכל
- התייעלות ארגונית
- כללי
- מיקור חוץ באיכות
- מערכות איכות
- מרכז המידע
- מרכז מידע
- נהלים לשיפור תהליכים
- סקרים ארגוניים
- פיתוח למידה והדרכה

הטמעת איכות בתעשיית הפארמה: יסודות להצלחה
תעשיית הפארמה פועלת תחת רגולציה קפדנית המחייבת מערכות ניהול איכות מתקדמות. הטמעת תקני איכות רלוונטים תבטיח בטיחות מוצרים, עמידה בדרישות רגולטוריות, חיסכון בעלויות, שיפור מוניטין והפחתת סיכונים.

תקן ISO 17025 , לא עוד "איזו"
אימוץ התקן להסמכת מעבדות מקנה למעבדות בדיקה וכיול, אמינות, הכרה בינלאומית ויתרון תחרותי. בזכות התקן ניתן לשפר תהליכים, לדייק תוצאות ולהגביר שביעות רצון לקוחות.

אחריות סביבתית בארגונים – הדור הבא
אחריות סביבתית היא האחריות שהארגון לוקח על עצמו לפעול כדי לצמצם את ההשלכות הסביבתיות הנוצרות כתוצאה מהפעילות שלו. המאמר מציג עקרונות, יתרונות ודרכי יישום לניהול סביבתי אפקטיבי, כולל תקנים בינלאומיים מובילים בתחום.

זן ואמנות אחזקת התקן
ISO 45003:2021 מספק הנחיות לניהול סיכונים פסיכוסוציאליים במקום העבודה, מציע כלים להפחתת סיכונים ולקידום שלומות העובדים

תקנים לניהול אחריות חברתית וסביבתית בארגונים
אחריות חברתית וסביבתית הפכה למרכיב מרכזי בניהול ארגוני מודרני, מקדמת מוניטין, נאמנות לקוחות ושביעות רצון עובדים. תקנים בינלאומיים מספקים מסגרת מובנית להטמעת ערכים אלו בפעילות הארגונית

תקן ISO 37001 – מערכות ניהול למניעת שוחד
תקן ISO 37001 מספק מסגרת למניעת שוחד בארגונים, דורש מחויבות הנהלה, הערכת סיכונים ובקרה, ובמהדורה החדשה משלב גם שיקולי שינויי אקלים וניגודי עניינים.

מהו מבדק SMETA ומהן התועלות בהטמעתו בארגון ?
מבדק SMETA מאפשר הערכה ושיפור ביצועים אתיים בארגונים, מקדם זכויות עובדים, בטיחות, אחריות סביבתית ואתיקה עסקית, תוך יצירת יתרון תחרותי ושקיפות

מדד ENPS – מדד מחוייבות עובדים
כיצד נוכל לדעת ולמדוד כיצד העובדים מרגישים בחברה? והאם ניתן לנבא את שיעורי התחלופה בחברה?

איך להיות ספק מוכר של משרד הביטחון
מהו ספק מוכר של משרד הבטחון וכיצד ניתן לשנות/לשדרג את רמת הספק של הארגון ?

20 דרכים להטמעת תוכנת איכות
ברכות, ההנהלה שלכם אישרה תקציב ל 2024 עבור מערכת ממוחשבת לניהול האיכות QMS !!
האם הארגון שלכם מוכן לזה?

20 עצות לאיך לעשות סקר ההנהלה ולהישאר בחיים
אתם יודעים איך זה – סוף שנה מתקרב וזה אומר שעתו הגדולה של.... סקר הנהלה!

20 דרכים לשכנע את כולם שכדאי להם איכות
אמר מי שאמר – האיכות היא של כולם. אבל, המציאות היא שכולם מוכנים בשמחה להשאיר את האיכות בידיים של מנהלי האיכות בלבד, או כמו שקוראים לזה "אתם עם האי התאמות שלכם".

20 דרכים להקל על הטמעת תקן לניהול אנרגיה (50001 ISO)
בעידן שבו המודעות גוברת לקיימות וכחלק מכך גם לשימור האנרגיה, ארגונים מכל הסוגים מחפשים דרכים להפוך לחסכוניים יותר בשימושם באנרגיה.

20 תקנים שלא ידעתם שאתם צריכים
ISO/IEC 42001:2023 - ניהול בינה מלאכותית.
מה זה? פירוט דרישות להקמה, יישום, תחזוקה ושיפור מתמיד של מערכות AI .

העובדים שלי הם (גם) הלקוחות שלי…
התחרות בין ארגונים, היא גם במגרש האנושי. לא רק על ליבם של הלקוחות, אלא גם – ואולי בעיקר – על ליבם של העובדים - והעובדים הפוטנציאליים...

ISO 50001 – ניהול מע' אנרגיה
הדרך הנכונה להתייעלות אנרגטית בארגונים וחיסכון מיידי בהוצאות

נאמני האיכות – שותפים לדרך
אחת הדרכים האפקטיביות להטמיע תרבות איכות בארגון - הינה גיבוש צוות נאמני איכות

שיטת 8D
שיטת D8 הינה שיטה אפקטיבית לחקר תקלה, איתור סיבת השורש ופתרון בעיות, זאת באמצעות 8 שלבים

ניהול המשכיות עסקית
כלים ארגוניים להתאוששות מאסון וחזרה לתפקוד - הוודאות שבתוך אי הוודאות

מהו GDPR
GDPR היא חוק אירופי המסדיר את נושא הגנת זכויות פרט בכל הקשור למידע אישי דיגטילי

VOC – קולו של הלקוח
כשמסתכלים דרך העיניים של הלקוח, ואח"כ מנתחים את התוצאות - איך אתם נראים ?

הוראות שעה
הוראה שתוקפה הוגבל בזמן מראש, להבדיל מנהלים והוראות עבודה להם אין "פג תוקף".

ממונה קורונה
לפי ההנחיות הממשלתיות החדשות, עסקים שאינם חיוניים יכולים לחזור לפעילות, בתנאי שהם עומדים בדרישות התו הסגול לעסקים. כחלק מההנחיות, הארגון נדרש למנות “ממונה קורונה”. לשימושכם…

הקושי הנצחי משינוי חדש
בעידן שבו כל שנה וחצי המין האנושי מכפיל את המידע שברשותו, ניתן היה לחשוב שהשינוי יהיה המצב הטבעי שלנו ושנתרגל לזה.

אותו נוהל בארבע צורות שונות
בעידן בו כבר ברור שכולנו שונים, האם ניתן גם את נושא הנהלים להנגיש בצורה שונה המתאימה לאדם הקורא ? כן !

משוב לקוח ברשת
האצבע הקלה על המקלדת, תהיה זו שתשפוט אתכם לצד חיוב או שלילה בעיני הלקוחות שלכם.

מדד NPS – מדד נאמנות לקוח
האם תהיה שלי לעולמים? או שאתה עומד לעבור לספק אחר ?

CSAT – מדד שביעות רצון
"חווית הלקוח" היא שם המשחק וארגונים כיום עסוקים רבות בעניין זה

CES – מדד מאמץ הלקוחות
הלקוחות של היום רוצים לדעת, עד כמה אתם מוכנים להתאמץ בשבילם

מיקור חוץ של תהליכים
מה היית מוכן לעשות כדי לקבל עוד קצת זמן ביום ולעשות את הדברים שאתה באמת צריך לעשות?

תשכחו מבית הספר
האם היכולות הנלמדות בבית הספר נדרשות לנו גם בעולם העבודה ?

איכות 4.0 בדיגיטל
המהפכה התעשייתית הרביעית (4.0) מביאה עימה נקודת מבט מחודשת לגבי תחום ניהול האיכות בארגונים

מהו MDSAP
מבדק המבוסס על תקן ISO13485:2016. אשר תוצאותיו מקובלות ומוכרות בו זמנית על ידי גופים רגולטורים מסויימים בתעשיית הציוד הרפואי

איכות בעמותות (או לא להיות)
איפה פוגשת האיכות את המגזר השלישי וכיצד עולם המדדים משתלב עם מדעי הרוח

הקושי הנצחי משינוי
בעידן שבו כל שנה וחצי המין האנושי מכפיל את המידע שברשותו, ניתן היה לחשוב שהשינוי יהיה המצב הטבעי שלנו ושנתרגל לזה.

הקץ לשיחות הערכה
האם אנשים באמת זקוקים למשוב ? או שמדובר בכלי מיושן והגיע הזמן לחשוב על זה שוב?

דגשים בהטמעת נהלים
כתבתם נהלים ולא בניתם תוכנית להפצה והטמעה שלהם – כאילו לא כתבתם.

נהלי עבודה מצולמים (Doco-Work)
נהלים והוראות עבודה המונגשים לקורא באמצעות סרטון מקצועי ומבטיחים הטמעה מיטבית של התהליך הנדרש

האם אפשר לברוא זמן יש מאין? מיקור חוץ בתחום האיכות
בשתי דקות של קריאה, תקבלו שלל תובנות יקרות מפז: איך מרוויחים רגעים של פנאי או שעות של עבודה אפקטיבית מהו העושר האמיתי. ומדוע מה…