סקרים ארגוניים
סקרים ארגוניים
חווית הלקוח (חיצוני/פנימי), הפכה להיות מרכיב ונכס אסטרטגי חשוב בכל הארגונים. ציפיות הלקוח עולות מעת לעת, והאתגר העומד בפני המנהלים הינו להבין לעומק ציפיות אלו ואת המשמעויות הגלויות והסמויות לצורך שיפור המוצר, השרות או תהליכי העבודה.
סקר ארגוני מתחיל בהגדרת המידע הנדרש, קהל היעד, אחוז המענה הנדרש, שיטת איסוף הנתונים האפקטיבית ביותר ומסתיים בניתוח הממצאים וזיקוק התובנות.
לנו במילוא, יש שיטות מגוונות, ובחלקן לא שגרתיות, לאיסוף מידע ולמידה ממנו, סקרים מתאימים לארגונים גדולים, בינוניים וקטנים, ובאחריותנו להתאים את הסקר המדויק בהתאם לצרכים הייחודיים של כל ארגון.
בין השירותים שלנו בתחום זה:
מאפשרים לארגון לזהות את נקודות החוזק והתורפה בקשר עם העובדים ובין הממשקים השונים בארגון ומספקים תובנות ביחס לגורמים הקשורים למוטיבציה, לרמת התפקוד המקצועי והחברתי, לשביעות הרצון ולמחויבות של העובדים לארגון. דוגמאות לסקרים פנים ארגוניים שאנו עורכים: שביעות רצון עובדים, סקרי ממשקים, איכות שרות פנים ארגוני, אפקטיביות הדרכות, אקלים ארגוני, הערכת עובדים ומנהלים, סקרי ידע בתחומים מקצועיים ועוד…
מאפשרים לארגון ללמוד על מידת שביעות רצון הלקוחות מהשירות, מהמוצרים, מצוות העובדים, מהנכונות לעשות שימוש במוצרים, להמליץ, לאמץ שירותים או מוצרים חדשים ועוד.
סקרים אלו מבוצעים בקרב לקוחות פרטיים (B2C), לקוחות עסקיים (B2B) ולקוחות פוטנציאליים, ומותאמים לכל סוגי הארגונים.
משוב תקופתי, משוב לאחר הכשרה או הדרכה, תהליך הערכה, משוב 360 ועוד…
סקר איכותני המאפשר לימוד מעמיק של הרגלים, צרכים ותפיסות של לקוחות (פנימיים או חיצוניים) לגבי התחום הנבדק. שיטה זו מושתתת על יצירת אינטראקציה בין המנחה לקבוצת המשתתפים. ממצאי הסקר נמסרים בדו”ח מסכם וכוללים תובנות והמלצות אופרטיביות ליישום.