24001 ISO – ניהול חוסן תפקודי

24001 ISO – ניהול חוסן תפקודי

קצת על התקן

תקן ISO 24001, הוא הפתרון המוביל להבטחת רציפות עסקית ועמידות ארגונית במצבי משבר. התקן נועד לסייע לארגונים להתמודד בהצלחה עם מגוון מצבי חירום, כמו מלחמות, אסונות טבע, מגיפות או אי-יציבות פוליטית וכלכלית.

ארגונים אשר יבחרו להטמיע את התקן ייהנו מהגנה מוגברת על פעילותם, נכסיהם והעובדים שלהם, ויוכלו לשמר את אמון הלקוחות והשותפים גם בזמנים קשים. לדוגמה, חברה תעשייתית ישראלית בתחום הכימיה אשר אימצה את התקן, הצליחה להמשיך בפעילות מלאה ולהבטיח אספקת מוצרים רציפה, לאחר אירועים ביטחוניים באזור – בזכות היערכות נכונה.

השלבים לקבלת התקן

1

סקר סיכונים וקביעת מצבי "משבר לטיפול"

2

פיתוח תוכניות חירום להבטחת רצף תפקודי

3

הטמעת נהלים ותוכניות

4

מבדק פנימי וסקר הנהלה

5

מבדק חיצוני וקבלת תעודה

​במה נוכל לסייע לך

כמי שעובדים שנים רבות עם ארגונים מתחומי עיסוק מגוונים, ביכולתנו לייעץ ולהנחות את הארגון בתהליך בניית ותחזוקת מערכות לניהול חוסן ארגוני והמשכיות עסקית.

בזכות הניסיון וההכרות עם ענפי המשק השונים נוכל לעזור להוביל את הארגון עד לקבלת התעדה לתקן בהתאמה לצרכים הייחודיים של הארגון.

וכן לסייע  בתחזוקה שוטפת של מערכת האיכות 

שאלון הערכה עצמית לקבלת תקן

שאלון זה יוכל לסייע לך להעריך את מידת המוכנות של הארגון לעבור מבדק התעדה לתקן בתום מילוי השאלון תקבל/י ציון לפיו תוכל/י להעריך היכן נמצא הארגון ביחס לדרישות התקן ציון הערכה עצמית יאפשר לך: לאמוד את כמות העבודה והמשאבים הנדרשים להעריך את הזמן לקביעת מבדק התעדה להחליט האם נדרשת לך עזרה חיצונית בנושאים מסוימים

לשיתוף השאלון עם אחרים