ISO 9001 – ניהול איכות

ISO 9001 – ניהול איכות

קצת על התקן

 

9001 ISO הינו תקן בינלאומי המפרט את הדרישות למערכת ניהול איכות (QMS) בארגון, 

התקן מתמקד באיכות המוצרים/השירותים אשר הארגון מספק, במטרה להבטיח שהם עומדים בדרישות הלקוחות ובדרישות הרגולציה והחוק הרלוונטיים.

התקן מנחה את הארגון בבנייה מתודית של מערך הניהול בו, תוך התחשבות בסביבה העסקית, צרכי הלקוחות, ניהול הסיכונים, שיפור וייעול תהליכי העבודה הפנימיים וכיוצ’ 

והוא מתאים לארגונים בכל הגדלים ומכל התחומים – למעלה ממיליון ארגונים ברחבי העולים כבר הטמיעו תקן זה בגרסתו הנוכחית (מאז 2015).

 

השלבים לקבלת התקן

1

מיפוי התהליכים/פערים בארגון

2

הגדרת מדיניות האיכות ותיעוד תהליכים

3

הטמעה ויישום של נהלים וכלי ניהול שונים

4

ביצוע מבדק פנימי וסקר הנהלה

5

מבדק חיצוני ע"י מכון התעדה וקבלת תעודת 9001:2015 ISO

​במה נוכל לסייע לך

למילוא ניסיון רב שנים בהקמת והתאמת מערכות איכות לארגונים מגוונים.

חברת מילוא היתה בין הראשונים לפתח כלים להטמעת התקן בגרסת 2015 ומאז ועד היום ליוותה ומלווה מאות ארגונים בתהליך ההתעדה הראשונית לתקן, ובתהליכי התחזוקה של מערכת האיכות הנדרשת.

ביכולתנו לספק שירות המותאם לצרכים הייחודים של כל ארגון וללוח הזמנים הנדרש.

שאלון הערכה עצמית לקבלת תקן 9001 ISO

שאלון זה יוכל לסייע לך להעריך את מידת המוכנות של הארגון לעבור מבדק התעדה לתקן
בתום מילוי השאלון תקבל/י ציון לפיו תוכל/י להעריך היכן נמצא הארגון ביחס לדרישות התקן

ציון הערכה עצמית יאפשר לך:

לאמוד את כמות העבודה והמשאבים הנדרשים
להעריך את הזמן לקביעת מבדק התעדה
להחליט האם נדרשת לך עזרה חיצונית בנושאים מסוימים

לשיתוף השאלון עם אחרים